Dotrzeć z reklamą do klienta



Żeby dotrzeć do klienta, trzeba korzystać z jak największej liczby możliwości. Pomaga w tym nie tylko Internet, czy prasa, ale i drukowane materiały reklamowe. Odbiorcy spotykają się z nimi na co dzień, niemal wszędzie, często nie zdając sobie z tego sprawy. Jednak to dzięki nim często dowiadują się o produktach, usługach, czy wydarzeniach.

O wielu rzeczach informują plakaty rozwieszone na słupach ogłoszeniowych, tablicach, czy murach. Informując o tym samym, pojawiają się w wielu punktach, utrwalając w ten sposób wiedzę przechodniów o konkretnym temacie. Jeden przechodzień może minąć kilka takich plakatów w danym dniu i dzięki temu zapamięta jego treść.

Nieco innym sposobem dotarcia do potencjalnego klienta, są ulotki. Dzisiaj bardzo łatwo je zaprojektować i wydrukować w rozsądnej cenie nie wychodząc z domu. Wystarczy zlecić to odpowiedniej firmie przez Internet. gotowe ulotki przychodzą pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Ulotki bywają rozdawane na ulicy, można je wziąć ze sklepowej lady lub specjalnego stojaka.

Pracując w danej firmie lub mając własną, warto zaopatrzyć się w wizytówki z nazwą firmy i danymi kontaktowymi. Można je rozdawać stałym i potencjalnym klientom lub położyć na ladzie w recepcji. Niektórzy pracownicy powinni mieć wizytówki imienne, na których - oprócz nazwy firmy i jej danych teleadresowych - będzie też imię i nazwisko konkretnej osoby. Właściciel będzie je rozdawał podczas spotkań biznesowych osobom zainteresowanym współpracą z jego firmą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dotrzeć z reklamą do klienta

Żeby dotrzeć do klienta, trzeba korzystać z jak największej liczby możliwości. Pomaga w tym nie tylko Internet, czy prasa, ale i drukowan...